Administratie files

Reconstructieverzekering helpt uw administratie er weer bovenop

U moet er niet aan denken dat uw administratie verloren gaat. Niet alleen uw klantinformatie, maar ook projectadministraties en financiële gegevens zoals openstaande facturen bent u kwijt. Op zo'n moment is het prettig om terug te kunnen vallen op uw reconstructiekostenverzekering.

Als u niet over een actuele back up beschikt, kunnen de bedragen die u moet betalen om al uw gegevens te achterhalen fors oplopen. De reconstructiekosten verzekering vergoedt alle kosten die u moet maken om na een calamiteit uw administratieve bedrijfsgegevens te herstellen.

Reconstructiekosten verzekering

Niet alleen uw papieren administratie is verzekerd met de reconstructiekostenverzekering, ook de software die u gebruikt voor uw administratieve processen, de feitelijke computerbestanden en gegevens die op andere dragers zoals dvd's staan, vallen onder de dekking.

Voordelen van de reconstructiekostenverzekering

  • Dekking van de reconstructiekosten van uw bedrijfsadministratie.
  • Ook software en digitale informatiedragers zijn verzekerd.
  • Scherpe premie en uitstekende voorwaarden.
  • Extra: neem uw reconstructiekosten verzekering op in het totaalpakket bedrijfsverzekeringen en profiteer van extra premievoordeel.
Vragen over uw reconstructieverzekering? Mail ons of bel voor persoonlijk advies: (0578) 61 48 31.

Bundel uw bedrijfsverzekeringen

Uw reconstructieverzekering kunt u opnemen in ons flexibele pakket bedrijfsverzekeringen. Dit levert u extra premiekorting op en alle polissen sluiten naadloos op elkaar aan.

Meer informatie

Stel ons gerust uw vraag

(0578) 61 48 31
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.